Obrat produktů Powertraveller stabilně roste navzdory recesi na trhu. Nejúspěšnějším je Powermonkey-eXplorer se solární nabíječkou.
Sunnysoft, specialista na oblast mobilních řešení, kapesních počítačů, smartphonů a GPS navigací, prodal v druhém pololetí 2009 o 97 % více solárních nabíječek a záložních energií Powertraveller než v pololetí předcházejícím. Potvrzuje se tak rostoucí trend britské značky navzdory všeobecné recesi nejen u nás, ale i v celém světě. V Čechách se obrat Powertravelleru každý půlrok dokonce zdvojnásobí. Největší odezvu však mělo jeho oficiální uvedení na trh loni v červnu. Sunnysoft je exkluzivním importérem a distributorem značky Powertraveller pro Čechy a Slovensko.
Sunnysoft během roku 2009 postupně uvedl na trh i další zařízení, která byla zmíněna na tiskové konferenci na konci května. Šlo o solární nabíječku notebooků a netbooků SolarGorillu, záložní zdroj pro notebooky PowerGorilla a především menší a stále efektivní záložní zdroj pro netbooky, mininotebooky a mobilní zařízení MiniGorillu.
"Powertraveller je jediná značka na trhu, která bere solární dobíjení vážně. Parametry všech výrobků jsou pravdivé a opakovaně ověřované provozem," vypočítává jeden z důvodů prodejního úspěchu Michael Horejsek, produktový manažer ve společnosti Sunnysoft s.r.o. "Jsou to produkty, které plní svoji funkci a nemají na trhu konkurenci. Spousta produktů dnes nedostojí uváděným parametrům nebo zůstala ve vývoji na půli cesty. Powertravelleru nahrává i velmi nízké procento reklamací, cca 1,3 %," dodává Michael Horejsek.
Hitparáda značky Powertraveller v počtu prodaných kusů od zkušebního uvedení na trh v 8/2008 :
Údaje k 28. 1. 2010
Distribuce
Distribuci solárních nabíječek a powerbank (záložní zdroje energie) zajišťují v České republice a na Slovensku společnosti SETOS, Agora, SWS, Recall a samozřejmě Sunnysoft. V blízké budoucnosti Sunnysoft změny v distribuční síti neplánuje. Monitoruje ovšem trh a vyhledává další možnosti distribuce.
"Rádi bychom udrželi stabilní a rychlý růst obratu Powertravelleru, který se každé pololetí zdvojnásobuje. I z toho důvodu plánujeme před letní sezónou 2010 další investice do budování značky a podpory prodeje," přibližuje další plány Jiří Strouhal, ředitel divize Obchod ve společnosti Sunnysoft. "Bude to zahrnovat i marketingové kampaně, retailové balení a především chystáme uvedení nového produktu SilverbackGorilla,“" dodává Jiří Strouhal.
Článek Sunnysoft s.r.o. ze dne úterý 16. února 2010
SmartPhone Galaxy Nexus přichází na český trh
SmartPhone s navigací: chytré telefony nahrazují jednoúčelová GPS zařízení
Solárními nabíječky Powertraveller mají nový design
Sunnysoft zvýšil obrat Powertravelleru o 97 % od oficiálního uvedení na trh
Sunnysoft testoval v Afghánistánu solární nabíječku a záložní zdroj pro notebooky
Samsung i8000 Omnia II přichází na trh
Novinkou jsou pouzdra pro ženy z krokodýlí kůže
mAgent Enterprise zefektivní obchodní procesy u SOLID CZECH
Sunnysoft potřetí obhájil certifikaci Gold Certified Partner od Microsoftu
Bezpečné držáky Brodit exkluzivně od Sunnysoftu
Minigorilla dodá netbooku až 5 hodin života
Sunnysoft navýšil obrat meziročně o 21 %